Acura RSX, ILX and Honda EP3 Forum banner
ricer
1-15 of 75 Results
  1. Problems & Solutions RSX
    Hey, I need your guys help with my 03 rsx base, automatic. I bought it used and it already came with an obnoxious muffler (ricer muffler). I need your advice into choosing a great exhaust system with headers, along with picking a good air intake and how to make my everyday driver look a bit...
  2. Member Show-Off RSX
    in my desperate attempt to be one of the cool kids, I figured I gotta get me one of these show off threads too... so here it is I got this car so I have something to use as a cheap track car. the goal is to build it as cheap as possible without buying crap parts. I also wanted a track car...
  3. Auto Talk
    https://www.youtube.com/watch?v=vn0_0tY1630 Lemme know what yall think :laughat:
  4. Mid West
    Who Posted? Total Posts: 1,856 User Name Posts ODellRsx 320 FurY 232 Koreo 183 rileyra 170 Kingdom 127 naptown 127 JR1de57 110 dagurasu 107 theporschephile 60 yoon 58 JBamin 50 Chris411 49 CarlosSpicyWeiner 47 Rindy 43 TheHills44060 37 TheRickster 36 06RawRsx...
  5. Canada West
    Took Some Photos for Pholai's Car Yesterday. Freshly installed Wheels, Wing, Lips and Intake
  6. Auto Talk
    So being recently exposed to the world of cars and car modification, it wasn't long before I stumbled upon the whole "rice" label. I want to know your opinions on what is "rice" and what's considered a riced out car. What do you guys think of it? I'm from Hawaii, so all the car enthusiasts...
  7. Mid West
    Well since no one else created one... new thread yo Who Posted? Total Posts: 1,845 User Name Posts ODellRsx 242 rileyra 199 FurY 197 Koreo 196 JR1de57 165 naptown 160 Kingdom 124 JBamin 112 yoon 64 dagurasu 58 Chris411 48 Rindy 45 06RawRsx 43 TheHills44060 39...
  8. General Discussion EP3
    Hey guys, I saw this accent and it inspired me to make this thread. If you see a ricer, get a pic and put it here!
  9. Member Show-Off RSX
    decided it was time to start rebuilding the car, piked up the car last year for 6000 leme know what you think. a few weeks ago i went to the mall, when i came out i saw this. figured this was a sign from above to rebuild so i picked up some sanding paper and got cracking. got rid of...
  10. Member Show-Off RSX
    So i was extremly bored lol... First time using launch control. :)
  11. Canada East: For Sale & Want to Buy
    does anyone in the GTA even own a MR 02/04? the colour is so rare i'm having a hard time finding anything ... WTS: - Acura FRONT emblem with nosepiece ($10) - OEM windshield washer bottle ($10) - OEM front only Mudflaps ($10) WTB - Honda center caps for 02/04 stock type S rims pm or text me...
  12. Member Show-Off RSX
    delet cuz of shit eattin ****
  13. Exterior Mods RSX
    alright this is wht id like to do to my rsx. now before i explain i dont know how to put pics up yet but il throw on the links, if someone can tell me quick how to do it i will. anyway i was called a "ricer" and dont know exactly what it is. this is what i like to do to my car so id like your...
1-15 of 75 Results
Top