Glad to hear.
Glad to hear.thanks that did the trick no light now
You may make one! (Or just change your OBD2 port pin to read from k-pro instead):thumbsup::thumbsup: may i please have one. I have full bolt ons with kpro no codes and if i scan for codes on the obd2 port no runner detected... thanks
hi can u send over the pictuers because i cant see it Thank you!Currently testing a simple circuit prototype that allows the use of different intake manifolds on the base RSX without throwing engine codes. The circuit can be made in under an hr with a soldering iron and $11 in parts from amazon, ebay, radioshack or other electronic component retailers.
I will be logging 1k miles over the next week with the PPA manifold, and hope to switch over to a TSX manifold that I've modded for fitment (with base TB) over the weekend.
Results and a full DIY will be posted when completed/field tested. In the meantime here's a teaser image of the circuit itself:
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Edit 18MAY2014:
IMRC Circuit MOD1 (based off schematic above):
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TSX IM test fitting:
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19MAY2014
TSX IM 80% installed:
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90% installed:
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20MAY2014
Test drive was a success!
I'm currently looking to source compatible plugs for the IMRC emulator for direct plug and play installation, if anyone has any tips on where to find the 2-pin solenoid plug and 3-pin IMRC sensor plug please do tell!
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Any chance you could make and sell these to people, because I would pay $$$ to have that bypass circuit.Made some progress this weekend.
The IMRC Delete circuit Mod1 is in full working order... I plan to micronize this circuit, weather seal it, and implement quick disconnects in the final revision.
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Since I was already under the hood, I figured I'd go and check on the TSX intake (RAA) mod viability... regarding the clearance issue mentioned earlier, a little more grinding, and I believe we'll be in full working order! I hope to have this up and running later this week.
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Kant see picsCurrently testing a simple circuit prototype that allows the use of different intake manifolds on the base RSX without throwing engine codes. The circuit can be made in under an hr with a soldering iron and $11 in parts from amazon, ebay, radioshack or other electronic component retailers.
I will be logging 1k miles over the next week with the PPA manifold, and hope to switch over to a TSX manifold that I've modded for fitment (with base TB) over the weekend.
Results and a full DIY will be posted when completed/field tested. In the meantime here's a teaser image of the circuit itself:
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Edit 18MAY2014:
IMRC Circuit MOD1 (based off schematic above):
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TSX IM test fitting:
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19MAY2014
TSX IM 80% installed:
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90% installed:
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20MAY2014
Test drive was a success!
I'm currently looking to source compatible plugs for the IMRC emulator for direct plug and play installation, if anyone has any tips on where to find the 2-pin solenoid plug and 3-pin IMRC sensor plug please do tell!
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Necesito ayuda Instrucciones más detalladas del circuito sin duda ayudarían mucho, actualmente tengo el IM de stock pero quería probar su circuito antes de hacer un intercambio, así que lo hice como se muestra en la imagen de arriba, y luego toqué el extremo de los dos enchufes. del mazo de cables de los coches que controlan el doble corredor. Todavía tengo la luz de verificación del motor. Traté de cambiar los cables del solenoide 86 y 85, ya que el diagrama no muestra exactamente cuál es cuál.
también revisé el arnés de mi motor en busca de 5 V para asegurarme de que estoy usando el cable correcto para eso, así como la resistencia en el circuito de eliminación para asegurarme de que obtuve 30k para el cable de señal ecu 87 y 13.3k para la tierra ecu 87A Estoy bastante seguro de que no aunque haciendo algo bien
el auto es una base 06, todos los cables coinciden con sus colores, excepto el ecu, el mío de tierra es verde
[/COTIZAR]
could you help me with photos of the circuit please?
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Necesito ayuda Instrucciones más detalladas del circuito sin duda ayudarían mucho, actualmente tengo el IM de stock pero quería probar su circuito antes de hacer un intercambio, así que lo hice como se muestra en la imagen de arriba, y luego toqué el extremo de los dos enchufes. del mazo de cables de los coches que controlan el doble corredor. Todavía tengo la luz de verificación del motor. Traté de cambiar los cables del solenoide 86 y 85, ya que el diagrama no muestra exactamente cuál es cuál.
también revisé el arnés de mi motor en busca de 5 V para asegurarme de que estoy usando el cable correcto para eso, así como la resistencia en el circuito de eliminación para asegurarme de que obtuve 30k para el cable de señal ecu 87 y 13.3k para la tierra ecu 87A Estoy bastante seguro de que no aunque haciendo algo bien
el auto es una base 06, todos los cables coinciden con sus colores, excepto el ecu, el mío de tierra es verde
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PÁGINAS
Podrías ayudarme con el diagrama amigo?