Acura RSX, ILX and Honda EP3 Forum banner

Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 1857 Posts

·
GSC Motorsports Sponsored
Joined
·
1,739 Posts
Discussion Starter #1 (Edited)
JACKS0NViLLE **CHAT** JUAN'S CAR iS D0NE!!!! --- 24 H0URS 0F DAYT0NA HERE WE C0ME!!!!

HERE WE G0 KiDS

Who Posted?
Total Posts: 1,855
User Name Posts
Ms_K24Z3 310
JUANonJUAN 292
z00m-z00m MX-5 194
dc5rsx-s 150
DroppedC5 135
adamBOM 134
Evil_X 114
ChinoDC5 103
chAseoNe 81
DC5Chick06 78
bryanole27 62
magnEsium 62
spoonyfreshh 36
filipinoguy05 35
harpersx 28
NoahD 12
HenHouseSuprise 9
Sephitrask 7
MaseTuning 4
Catherine 4
nats007 3
dablock06 1
implayaz9 1
 

·
one day...
Joined
·
113,323 Posts
We had a lot of people over 100 in the last thread! Sam, you almost made it! kinda. lol

User Name Posts
Ms_K24Z3 310
JUANonJUAN 292
z00m-z00m MX-5 194
dc5rsx-s 150
DroppedC5 135
adamBOM 134
Evil_X 114
ChinoDC5 103
chAseoNe 81
DC5Chick06 77
magnEsium 62
bryanole27 62
spoonyfreshh 36
filipinoguy05 35
harpersx 28
NoahD 12
HenHouseSuprise 9
Sephitrask 7
MaseTuning 4
Catherine 4
nats007 3
dablock06 1
implayaz9 1
 

·
GSC Motorsports Sponsored
Joined
·
1,739 Posts
Discussion Starter #6
Damn....this time.
 

·
cocking about
Joined
·
245 Posts
in on uno :thumbsup:
 

·
Rotary Trooper
Joined
·
542 Posts
man, only 7 posts on that last one, I'm slacking... Guess I spend most of my time in "problems and solutions"... I get so tired of people saying shit like "my check engine light is on, whats wrong?" without giving us the code.....
 

·
Rotary Trooper
Joined
·
542 Posts
Fit boy can keep up with anything :ugh: :rotfl:
damn adam, slow internet AND a fit... you must own SOMETHING fast.... can I interest you in a hooker?:D
 

·
cocking about
Joined
·
245 Posts
man, only 7 posts on that last one, I'm slacking... Guess I spend most of my time in "problems and solutions"... I get so tired of people saying shit like "my check engine light is on, whats wrong?" without giving us the code.....
codes are getting more and more useless every day :laughing:
 

·
cocking about
Joined
·
245 Posts
damn adam, slow internet AND a fit... you must own SOMETHING fast.... can I interest you in a hooker?:D
it's only slow if you have a stopwatch :ugh:

well, off to bed CRSX... laters :wavey:
 
1 - 20 of 1857 Posts
Status
Not open for further replies.
Top