Kopia zapasowa wątku
http://www.dc5nation.com/forums/showthread.php?t=44 na wypadek, gdyby pojawiły się zdjęcia lub cokolwiek innego
Najpierw upewnij się, że kluczyk jest wyjęty ze stacyjki.
Krok 1:
Możesz użyć dwóch opcji w tym kroku, aby połączyć ze sobą dwa styki:
Spinacz do papieru, możesz użyć spinacza i zgiąć go tak, aby oba końce znajdowały się obok siebie, aby można go było włożyć w dwa piny.
- lub -
Zwykłe przewody, to tak naprawdę najlepszy sposób na obwód.
Krok 2:
Zdejmij dolny panel spod deski rozdzielczej, dwa klipsy obrotowe, które można łatwo zdjąć. (obróć w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara)
Krok 3:
Po zdjęciu dolnego panelu zlokalizuj skrzynkę bezpieczników (patrz rysunek lokalizacji).
Krok 4:
Zlokalizuj wtyczkę SRS nad bezpiecznikami w panelu skrzynki bezpieczników, zobaczysz żółty klips po lewej stronie. Jest to również JEDYNA wtyczka, która jest żółta w panelu skrzynki bezpieczników.
Krok 5:
Wyjmij klips. Powinieneś zobaczyć dwa otwory na piny, które będziesz łączyć obwodem za pomocą spinacza lub przewodów
Krok 6:
Włóż spinacz do 2-pinowego klipsa.
Po zakończeniu wszystkich przygotowań, oto kroki, które musisz wykonać, aby faktycznie zresetować kontrolkę. CZAS MUSI BYĆ PERFEKCYJNY, jeśli kontrolka zaświeci się ponownie, wyjmij kluczyk i powtórz kroki. Przeczytaj najpierw te kroki przed próbą resetowania.
Krok 7:
Mając spinacz lub przewody w pinach, włóż kluczyk i kliknij w pozycję zapłonu II i zostaw go w spokoju przez cały krok.
Krok 8:
Powinieneś usłyszeć sygnały dźwiękowe przez 3 sekundy, a gdy sygnał dźwiękowy zniknie, SRS powinno się wyłączyć.
Krok 9:
SZYBKO, wyjmij spinacz/przewody, a kontrolka powinna się ponownie zaświecić.
Krok 10:
Kiedy kontrolka się zaświeci, SZYBKO włóż spinacz z powrotem, aby ponownie zamknąć obwód, w ciągu sekundy lub dwóch kontrolka SRS POWINNA się WYŁĄCZYĆ
Krok 11:
W ostatnim kroku wyjmiesz spinacz/przewód, a kontrolka szybko mignie dwa razy i zgaśnie. Powinieneś poczekać sekundę lub dwie, aby sprawdzić, czy kontrolka się zaświeci, jeśli tak, MUSISZ POWTÓRZYĆ kroki 7-11 ponownie. Jeśli nie, przeczytaj krok 12
Krok 12:
W tym momencie wyjmij kluczyk ze stacyjki i włóż 2-pinowy klips z powrotem we właściwe miejsce (w to samo miejsce, z którego go wyjąłeś). Zabezpiecz dolną deskę rozdzielczą z powrotem na miejscu. Ponownie przetestuj SRS w pozycji zapłonu II. Powinien wydać sygnał dźwiękowy, a następnie SRS powinno się wyłączyć.
Szybkie czytanie DIY bez zdjęć:
1. podłącz klips do żółtego klipsa, przekręć kluczyk do pozycji II
2. poczekaj, aż kontrolka zgaśnie i wyjmij spinacz/przewód.
3. Jak tylko kontrolka zaświeci się ponownie, szybko podłącz obwód ponownie.
4. Kontrolka powinna ponownie zgasnąć. Ponownie wyjmij spinacz/przewód.
5. Kontrolka poczeka sekundę lub dwie, zanim powie ci następne słowo.
6. Ostatnie słowo to 2 szybkie błyski i kontrolka SRS całkowicie gaśnie.
6-A. dwa szybkie błyski, a kontrolka pozostaje włączona, możesz być za wolny lub masz zwarcie w swoim SRS.
7. wyłącz zapłon i włóż ponownie klips.
Gratulacje, pomyślnie zresetowałeś kontrolkę SRS.
Rozwiązywanie problemów:
Większość błędów może być spowodowana usunięciem elementów, takich jak kierownica, siedzenia, pasy bezpieczeństwa i poduszki powietrzne. Bardzo rzadko zdarza się, aby czujnik z przodu uległ uszkodzeniu, ale jeśli miałeś wypadek i poduszka powietrzna się nie uruchomiła, ale pas bezpieczeństwa się zablokował, MUSISZ wymienić moduł SRS.
Jeśli masz kierownicę lub siedzenia z rynku wtórnego, istnieje rezystor, który możesz kupić w Radio Shack, który wkładasz między te miejsca, gdzie powinna być poduszka powietrzna lub siedzenia i działa w celu zamknięcia obwodu.
Dla osób, które mają siedzenia z rynku wtórnego/bez poduszek powietrznych, przeczytaj ten przewodnik, aby ominąć problem z kontrolką SRS.
http://forums.clubrsx.com/showthread.php?t=133724&highlight=resistor+aftermarket+seats
UWAGA: Nie usłyszysz sygnału dźwiękowego, jeśli masz zapięty pas bezpieczeństwa po stronie kierowcy.