Acura RSX, ILX and Honda EP3 Forum banner
721 - 740 of 740 Posts
Relevant is het. Ik bracht mijn auto naar Brandsmart om een geluidsinstallatie te laten installeren, en het verwijderen van de stoelen activeerde natuurlijk het SRS-lampje. Om de een of andere reden kon de technicus de code niet wissen met zijn scanner en de scanner kon de code zelfs niet lezen. Hij verspilde een uur van zijn tijd door mijn auto naar een willekeurige garage te brengen, zonder mij eerst te bellen. Ik kreeg een melding op mijn smartstart GPS, en natuurlijk toen ik bij Brandsmart aankwam, kon ik het in 10 seconden oplossen. Bedankt man, deze truc is geweldig.

Discussion starter · #726 ·
Bijna 12 jaar later en deze DIY is nog steeds relevant. Bedankt voor het up-to-date houden van de foto's, dit heeft me een paar dollar bespaard om mijn SRS-lampje in een garage te laten 'diagnosticeren'.
ja, de foto's worden gehost door mijn website, dus zolang mijn website nog online is, zullen de foto's er nog steeds zijn.

Discussion starter · #727 ·
Relevant is het. Ik bracht mijn auto naar Brandsmart om een geluidsinstallatie te laten installeren, en het verwijderen van de stoelen activeerde natuurlijk het SRS-lampje. Om de een of andere reden kon de technicus de code niet wissen met zijn scanner en de scanner kon de code niet eens lezen. Hij verspilde een uur van zijn tijd door mijn auto naar een willekeurige garage te brengen, zonder mij eerst te bellen. Ik kreeg een melding op mijn smartstart GPS, en natuurlijk toen ik bij Brandsmart aankwam, kon ik het in 10 seconden oplossen. Bedankt man, deze truc is de bom
Blij dat dit werkte! 10 seconden vs. 1 uur... ik zou voor 10 seconden gaan lol, tenzij het iets seksueels is, dan is dat een ander onderwerp

Blij dat dit werkte! 10 seconden vs. 1 uur... ik zou voor 10 seconden gaan lol, tenzij het iets seksueels is, dan is dat een ander onderwerp
Verdomme KSMatic, je bent er nog steeds! Goed om te zien dat er nog steeds een paar OGs de show hier draaien.

Discussion starter · #729 · (Edited)
Verdomme KSMatic, je bent er nog steeds! Goed om te zien dat er nog steeds een paar OGs de show hier draaien.
lol, ja. Ik ben er nog steeds.. Ik loer gewoon veel. Je had naar onze bijeenkomst een paar weken geleden moeten komen.. Het was een reĂĽnie van 10 jaar. De Ferrari eruit gehaald en hij werd aangedreven door FutureITR.. lol Deze thread : http://forums.clubrsx.com/showthread.php?t=1226241

lol, ja. Ik ben er nog steeds.. Ik loer gewoon veel. Je had naar onze bijeenkomst van een paar weken geleden moeten komen.. Het was een reĂĽnie van 10 jaar. De Ferrari eruit gehaald en hij werd aangedreven door FutureITR.. lol Deze thread : http://forums.clubrsx.com/showthread.php?t=1226241
Wat is er, jongens! Hebben jullie nog een rsx? Ik gebruik de mijne nog steeds dagelijks, LOL.

lol, ja. Ik ben er nog steeds.. Ik loer gewoon veel. Jullie hadden een paar weken geleden naar onze bijeenkomst moeten komen.. Het was een reĂĽnie van 10 jaar. De Ferrari eruit gehaald en hij werd aangedreven door FutureITR.. lol Deze thread : http://forums.clubrsx.com/showthread.php?t=1226241
Lol zou cool zijn, maar ben uit Cali verhuisd.
Wat gaat er jongens! Heeft een van jullie nog een rsx? Ik rijd de mijne nog steeds dagelijks, LOL.
Ik heb hem nog steeds, maar hij parkeert alleen. :thumbsdow Momenteel geparkeerd in afwachting van een TPS en primaire o2-sensor :rotfl:

Bedankt, dit werkte perfect voor mij. Ik moest het ongeveer 10 keer proberen voordat ik het zover kreeg dat het bij de 2 snelle flitsen kwam. Daarna bleef het licht uit.

Er waren een paar problemen die ik tegenkwam. Ten eerste gebruikte ik een jumbo paperclip die helemaal niet in de connector paste. Ik moest hem vasthouden om contact te maken, wat het wat moeilijker maakte. Ten tweede schreef ik op dat er 3 flitsen zouden zijn in het begin voordat de SRS voor de eerste keer zou uitschakelen. Ik realiseerde me niet dat er 3 seconden stond. Als iemand zich richt op flitsen, geloof ik dat het er 7 zijn.

Nu hoef ik alleen nog maar mijn motor- en ABS-lampje te doorlopen.

Bedankt voor de post, het is nog steeds erg nuttig.

Ik heb geprobeerd dit te doen, maar de zekeringkast is erg moeilijk te bereiken. Nadat ik mijn nek had verdraaid tot het punt dat ik een chiropractor nodig heb, trok ik eindelijk op wonderbaarlijke wijze de SRS-stekker eruit. Maar er zit helemaal geen speling op dat gele snoer, dus het zou onmogelijk zijn om het in- en uitsteken van de paperclip op gevoel te coördineren, zelfs als ik freakishly lange armen had. Ik denk dat ik voorbestemd ben om het SRS-lampje aan te laten.

Hoe kunnen de rest van jullie dit mogelijk managen? Schroeven jullie de zekeringkast los? Zelfs dan is het gele snoer te kort om erbij te kunnen.

Is er een kans dat de airbag afgaat of is dit alleen een circuit voor het lampje?
Nee, ik heb het gedaan, de auto gekocht en de stoelen waren losgeschroefd omdat de man van plan was om onderdelen te verkopen, dus zonder ook maar iets van de auto te weten, besloot ik alles weer aan te sluiten en dan deze methode te proberen, werkte perfect

721 - 740 of 740 Posts