Acura RSX, ILX and Honda EP3 Forum banner

Konstrukcja k24a4 Turbo?

33K views 15 replies 10 participants last post by  behner888  
#1 ·
Hej chłopaki, co słychać! Więc szukam tu tylko małej rady. Mam mojego 04 rsx od samego początku 08. To była baza, ale to wybuchło.. (dzięki miss shift), ale w każdym razie. Od tego czasu włożyłem do niego accord k24! Teraz wiem sporo o silnikach Hondy i tak dalej, ale jestem pewien, że wielu z was wie DUŻO więcej niż ja, więc szukam tylko przyjaznej rady.

Ok, więc włożyłem silnik z moim przyjacielem, który wie, co robi... ale on jest głównie facetem z serii B. Ale silnik wszedł świetnie, bez problemu. I działa ŚWIETNIE od grudnia 08.........14,5 pełne int.

Ok, więc silnik jest seryjny, mam bolt ons:

Kpro
si kolektor dolotowy
dolot
kolektory wydechowe
wydech
hondata kolektor dolotowy

Więc pytanie, które naprawdę zadaję, brzmi: jak dobrze silnik poradzi sobie z doładowaniem??

Dzięki chłopaki!
 
#4 ·
Powinieneś sobie poradzić, po prostu upewnij się, że dobrze nastroisz. Dużo ludzi wydaje pieniądze na zestawy turbo i próbuje stroić je samemu na ulicy = :thumbsdow Jesteś ze wschodniego wybrzeża? Gdzie dokładnie? Wyślij e-mail do Erica z full-race, jest niesamowity, a ich obsługa również... powodzenia z budową
 
#5 · (Edited)
Silnik ma bardzo duży moment obrotowy, z tymi mniejszymi turbosprężarkami moment obrotowy będzie bardzo zbliżony do mocy. Widziałem kilka K24a4 generujących 350 KM i 340 lb-ft przy 12 psi. Niezle, jeśli pytasz mnie.

Polecam większą turbosprężarkę, taką jak 35r, dzięki czemu samochód jest bardziej przystosowany do jazdy po drogach. Pewien gość na k20a.org ma t61 generujący ponad 500 KM i 445 lb-ft momentu obrotowego. Seryjny k24a4.

Oto link http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=63867
 
#6 ·
Czy większa turbosprężarka sprawia, że ​​samochód nadaje się do jazdy po drogach? Jaka jest tego logika?
 
#7 ·
Większe turbo sprawia, że ​​samochód jest bardziej przyjazny dla ulicy? Jaka jest tego logika?
Powiedziałem, że TROCHĘ bardziej przyjazny dla ulicy, tak naprawdę nic nie sprawia, że ​​samochód z turbodoładowaniem FWD jest przyjazny dla ulicy, ale większe turbo przesuwa pasmo mocy nieco wyżej w zakresie obrotów. Jeśli kiedykolwiek w życiu jeździłeś na swapie K24A1/A4, wiedziałbyś, że ten silnik wytwarza dużo momentu obrotowego, ale po prostu spada przy około 6000 obr./min, możesz bezpiecznie wkręcać je do około 7-7,5 tys. Zdecydowanie nie jak twoje silniki vtec.

Moja opinia opiera się na przeszłych doświadczeniach. Małe turbo w tym silniku i będziesz miał ten sam rodzaj pasma mocy, szalony moment obrotowy/średni zakres, któremu brakuje górnego zakresu.

To nie dla argumentów, nikt nie musi się zgadzać z moją opinią. Niezależnie od tego, wszystko porusza się całkiem dobrze z turbodoładowaniem, a różnica prawdopodobnie nie byłaby nawet zauważalna pośród wirowania opon. Po prostu pomyślałbym, że w przypadku tego konkretnego silnika nieco większe turbo byłoby lepsze, zwłaszcza jeśli ostatecznie chce go zbudować.
 
#8 ·
Uważałbym, że turbosprężarka, która szybciej się wkręca, jest bardziej odpowiednia do jazdy po ulicach, można uciec z drogi gównu w ruchu ulicznym... Stąd fabryczne samochody z turbodoładowaniem są tak "odpowiednie do jazdy po ulicach", ale kiedy wrzucasz większą turbosprężarkę, zaczynasz tracić tę odpowiedniość do jazdy po ulicach.
 
#9 ·
Uważałbym turbo, które szybciej się wkręca, za bardziej nadające się do jazdy po ulicy, można uciec z drogi gównu w ruchu... Stąd fabryczne samochody z turbodoładowaniem są tak "nadające się do jazdy po ulicy", ale kiedy wrzucasz większe turbo, zaczynasz tracić tę możliwość jazdy po ulicy.
Zgadzam się, ale k24a4 to silnik, który ma już duży moment obrotowy przy niskich obrotach, co zapewnia dobre właściwości jezdne, pamiętaj, że ten silnik nie ma fabrycznego turbo, więc został zaprojektowany tak, aby działał bez niego. Naprawdę nie można tego porównywać do samochodów, które mają turbodoładowanie fabryczne. Poza tym, o ile większe mówimy? Myślę, że 35r byłby świetny w silniku k24a4. Świetny czas reakcji, będzie ciągnął jak pociąg do czerwonej linii i nie powinien mieć problemu na dole w zakresie obrotów... Z drugiej strony to nie moja konstrukcja, życzę OP powodzenia w jego konstrukcji, jeśli się na nią zdecyduje. Istnieje wiele sposobów na uzyskanie mocy z tych silników i wiele osób będzie miało różne opinie na ten temat. Więc nie próbuję nikogo przekonywać, tylko dorzucam swoje 2 grosze..
 
#15 ·
Dobra robota, chłopaki. Polecam doładowany k24a4 stock. Widząc moc, jaką mogą wytworzyć, jestem zdumiony. Szacuję 275whp na moim, ponieważ jestem na 11psi, ale mogę się mylić. Stroiłem go na ulicy przy 11psi i na hamowni przy 9psi początkowo.

moja konfiguracja:

2003 Accord Coupe
k24a4
6-biegowa skrzynia biegów TSX
Zestaw Greddy
KPRO
ARP Headstuds
Cometic HG
RBB IM
60mm RSR Wydech

Chcę zobaczyć, czy uda mi się osiągnąć 340whp z tym zestawem.