Acura RSX, ILX and Honda EP3 Forum banner
721 - 740 of 740 Posts
To jest istotne. Zabrałem mój samochód do Brandsmart, aby zainstalować system nagłośnienia, a usunięcie siedzeń oczywiście uruchomiło kontrolkę SRS. Z jakiegoś powodu technik nie mógł wyczyścić kodu za pomocą swojego skanera, a skaner nawet nie odczytywał kodu. Stracił godzinę swojego czasu, zabierając mój samochód do jakiegoś losowego warsztatu, nie dzwoniąc do mnie wcześniej. Otrzymałem powiadomienie na moim GPS Smartstart i oczywiście, kiedy dotarłem do Brandsmart, mogłem to naprawić w 10 sekund. Dzięki stary, ten trik jest odlotowy.
 
Discussion starter · #726 ·
Prawie 12 lat później i ten DIY jest wciąż aktualny. Dzięki za aktualizowanie zdjęć, zaoszczędziło mi to trochę $$ przy "diagnozowaniu" kontrolki SRS w warsztacie.
tak, zdjęcia są hostowane przez moją stronę internetową, więc dopóki moja strona będzie działać, zdjęcia nadal będą tam obecne.
 
Discussion starter · #727 ·
To ma sens. Zabrałem mój samochód do Brandsmart, aby zainstalować system dźwiękowy, a usunięcie siedzeń oczywiście uruchomiło kontrolkę SRS. Z jakiegoś powodu technik nie mógł wyczyścić kodu za pomocą swojego skanera, a skaner nawet nie odczytywał kodu. Zmarnował godzinę swojego czasu, zabierając mój samochód do jakiegoś losowego warsztatu, nie dzwoniąc do mnie wcześniej. Otrzymałem powiadomienie na moim GPS smartstart i oczywiście, kiedy dotarłem do brandsmart, mogłem to naprawić w 10 sekund. Dzięki stary, ten trik jest bombowy
Cieszę się, że to zadziałało! 10 sekund kontra 1 godzina... wybrałbym 10 sekund lol, chyba że to coś seksualnego, wtedy to inny temat
 
Cieszę się, że to zadziałało! 10 sekund kontra 1 godzina... wybrałbym 10 sekund lol, chyba że to coś seksualnego, wtedy to inny temat
Cholera KSMatic, wciąż tu jesteś! Dobrze widzieć, że niektórzy OGs wciąż prowadzą tu show.
 
Discussion starter · #729 · (Edited)
Cholera jasna KSMatic, wciąż tu jesteś! Dobrze widzieć, że niektórzy OGs wciąż prowadzą tu show.
lol, tak. Wciąż tu jestem.. Po prostu dużo lurkuję. Powinieneś był przyjść na nasze spotkanie kilka tygodni temu.. To było 10-letnie spotkanie. Wyciągnąłem Ferrari i było napędzane przez FutureITR.. lol Ten wątek : http://forums.clubrsx.com/showthread.php?t=1226241
 
Cholera KSMatic, wciąż tu jesteś! Dobrze widzieć, że niektórzy OGs wciąż prowadzą tu show.
lol, tak. Wciąż tu jestem.. Po prostu dużo się ukrywam. Powinieneś był przyjść na nasze spotkanie kilka tygodni temu.. To było 10-letnie spotkanie. Wystawiłem Ferrari i było napędzane przez FutureITR.. lol Ten wątek : http://forums.clubrsx.com/showthread.php?t=1226241
Co tam u was, chłopaki! Czy któreś z was wciąż ma rsx? Ja wciąż używam swojego na co dzień, LOL.
 
Discussion starter · #731 ·
lol, niestety.. nie. Co tam u ciebie, stary, cieszę się, że wciąż masz swój samochód!
 
lol, tak. Wciąż tu jestem.. Po prostu dużo się ukrywam. Powinniście byli przyjść na nasze spotkanie kilka tygodni temu.. To było 10-letnie spotkanie. Wystawiłem Ferrari i było zasilane przez FutureITR.. lol Ten wątek : http://forums.clubrsx.com/showthread.php?t=1226241
Lol byłoby fajnie, ale wyprowadziłem się z Cali.
Co tam u was, chłopaki! Czy któryś z was wciąż ma rsx? Ja wciąż jeżdżę swoim codziennie, LOL.
Wciąż go mam, ale tylko parkuje. :thumbsdow Obecnie zaparkowany w oczekiwaniu na czujnik TPS i główny czujnik o2 :rotfl:
 
Dzięki, to zadziałało u mnie idealnie. Musiałem spróbować około 10 razy, zanim udało mi się doprowadzić do 2 szybkich błysków. Potem światło zgasło.

Naportkałem kilka problemów. Po pierwsze, użyłem dużej spinacza do papieru, który w ogóle nie pasował do złącza. Musiałem go trzymać, aby nawiązać kontakt, co nieco utrudniło sprawę. Po drugie, zapisałem, że na początku będą 3 błyski, zanim SRS wyłączy się po raz pierwszy. Nie zdawałem sobie sprawy, że napisano 3 sekundy. Jeśli ktoś kieruje się błyskami, wierzę, że jest ich 7.

Teraz muszę tylko przejść przez kontrolkę silnika i ABS.

Dziękuję za post, wciąż jest bardzo pomocny.
 
Próbowałem to zrobić, ale dostęp do skrzynki bezpieczników jest bardzo utrudniony. Po skręceniu szyi do punktu, w którym potrzebuję kręgarza, w końcu cudem wyciągnąłem wtyczkę SRS. Ale na tym żółtym przewodzie nie ma żadnego luzu, więc skoordynowanie wkładania i wyjmowania spinacza na wyczucie byłoby niemożliwe, nawet gdybym miał potwornie długie ramiona. Chyba jestem skazany na to, że kontrolka SRS pozostanie włączona.

Jak reszta z was w ogóle sobie z tym radzi? Odkręcacie skrzynkę bezpieczników? Nawet wtedy żółty przewód jest za krótki, aby uzyskać do niego dostęp.
 
Czy istnieje jakakolwiek szansa na uruchomienie poduszki powietrznej, czy też jest to tylko obwód dla kontrolki?
Nie, zrobiłem to, kupiłem samochód, a siedzenia były odkręcone, ponieważ facet miał zamiar rozebrać go na części, więc nie wiedząc nic o samochodzie, postanowiłem wszystko podłączyć ponownie, a następnie wypróbować tę metodę, działało bez zarzutu
 
721 - 740 of 740 Posts